Moje fotka
Jóga smíchu a tanec srdce, poezie, terapie, Mentální konstelace, Masáž zvukem tibetské zpívající mísy
Více info na webu: vladimirpalecek-jogasmichu.cz

středa 29. července 2020

Sbírka poezie "Mezimimokam"

Vladimír Paleček - sbírka Mezimimokam


Kam


Kam vedou naše mezicesty
Možná mezi nebe,hvězdy.

Mezicesty
Mezihvězdy
Meziměsty
Mezivjezdy
Mezicesty

Kam vedou naše mezicesty

Hlemýžď

Možná často na rozcestí.

Mezicesty
Mezistěstím
Mezihvězdy
Meziměsty
Mezicesty

Každý hledá to své štěstí
možná jeho potká na náměstí.



Snění


V pláni panelokvádrů
svitoslunce pošimralo
smíchotvář z prahosnů
v červené tramvaji snění.



Flétna


Rozdej kousek radosti
život lidí byl prožit
v smutku,strachu,bolesti
Hoď na ně hrst naděje
Ať je pondělí nebo neděle
Ale nezapomeň člověče
Nestal ses bohem ba ani andělem
Hrající na magickou flétnu jara.

Odnikam


Ženamuže
Mužžen
Odnikam
Pronikan
Odmykám
Nesvítán
Pospíchám
Nevítán
Donikam
Navlíkán
Nenikam

Naprdelostředu
Něžnozměnu
Ženamuže
Mužženu.



Nereptat


Pojďme spolu do oblak
dotkneme se brány nebe
nereptat,nebreptat
jsou krásné dráhy nebe.

Růže

Krásnokam


Jsi můj mezimimokam
Jsi můj mimomezikam
Jsi můj drahomimokam
Náš cíl je krásnokam
Naše cestymimozcesty
Jsou Bachosudové
Putujem nevědomožnákam
Na ostrov nálezokrásnoztrát
Čeká nás hvězdoklínosráz.



Vánek


Nechal jsem tělo stát
duši klidně plynout
stal jsem se vánkem
nad krajinou,krajinou.

Čáp


V zatížení stresu
co dnes ještě snesu.

Ťapi,ťapi,ťap
ztratil se nám čáp.

Hlavu si nesu
svou k lesu.

Ťapi,ťapi,ťap
ztratil se nám čáp.

V zatížení stresu
co dnes ještě snesu.

Čáp ztratil čepičku
měla barvu barvičku.

Hodím si dnes mašli
aby mne zítra našli.

Čáp ztratil čepičku
Měla barvu barvičku.

V zatížení stresu
co dnes ještě snesu.

A nevíte náhodou
Jakou měl čáp čepičku?



Obrazy


Smály se obrazy obrazům
pocity z obrazů pomalu zrály
až z obrazů s obrazy
byly obrazy s obrazem
pocity z obrazů staly se
obrazem obrazným
smály se obrazy obrazům.

Spontánní kresba Zachycení

Žádné komentáře:

Okomentovat