Moje fotka
Jóga smíchu a tanec srdce, poezie, terapie, Mentální konstelace, Masáž zvukem tibetské zpívající mísy
Více info na webu: vladimirpalecek-jogasmichu.cz

středa 29. července 2020

Výběr básní ze sbírky Tam kde smrt chodí na čekanou

Každé úterý večer od 21.7. do 22.9. 2020 zde bude zveřejněna jedna z deseti básní ze sbírky "Tam kde smrt chodí na čekanou" ve formě videa. Videa natočil Ladislav Hyčka. Recituji já. Má poezie je zachycením lidských okamžiků. Co báseň, to životní příběh.

Báseň Rádio: Otevřel jsem dveře pokoje, uslyšel jsem v rádiu tiše hrát vážnou hudbu. Na postelích dřímali dva staří lidé. Byl polední klid. Kdy si člověk uvědomí, že má svůj život opravdu žít? Báseň Loutka: Jsme si schopni uvědomit jak ten čas běží? Své životní kroky? A umět si vychutnat život, jaký opravdu je?
Báseň Časovka: Do jaké míry jsme schopni investovat energii do něčeho, co nemá smysl? Báseň Tu a tam: "Nestrachuj se, že tvůj život jednou skončí, spíše se obávej, že nikdy nezačne." Martin Heidegger
Báseň Kmet: Udělat věci po svém, nehledě na to, jak nás bude hodnotit okolí? Dovolit si to je umění. Báseň Holit se už nebude: Holil jsem často staré lidi. Když v sobě vyřešili svou existenci, byli schopni být v přítomnosti a přijmout konečnost svého života.
Báseň Uvázali …: Máme v životě tolik možností. Čemu dáme pozornost a směr? Báseň Styx: "Všechno co máme, je jen okamžik." Osho
Báseň Svatá trojka: Slyšel jsem od svých kolegů v domově důchodců i zažil několikrát, že když umřel jeden starý člověk, většinou v krátké době umřeli další dva staří lidé. Báseň Flétna: Někdy se stačí jen usmát a dát najevo, že nám druzí nejsou lhostejní.

Žádné komentáře:

Okomentovat